Onze klant Ferro goed voorbeeld bij KBC en Telenet

20 april 2016
Friture Ferro

Telenet erkent Frituur Ferro als digitale durver

Telenet erkende zaakvoerder Marcel Jordens van Frituur Ferro uit Lovenjoel, Bierbeek als digitale durver. Meer info over de campagne van Telenet.

Marcel zocht digitale oplossingen om zijn zaak sneller en efficiënter te doen draaien. Met 16 mensen heeft hij immers genoeg personeel.

Hij hoeft ook geen IT-er bij aan te werven of technische kennis opdoen, one2three neemt hem de bouw en het onderhoud van zijn online bestelplatform uit handen.

Grotere bestellingen

Opvallend is dat de online bestellingen groter zijn, en dat online klanten vaker nieuwe dingen proberen.  “Hier aan de kassa voelen ze zich gehaast omdat er nog andere mensen wachten. Thuis zitten ze rustig in hun zetel en nemen ze meer tijd om te kiezen. Zo heeft digitalisering enkel voordelen voor mij. Ik win parking, tijd, omzet, personeel en klanten.”, aldus Marcel Jordens van Ferro.

30% bestelt al online en dat groeit nog

Zo vertelt Marcel verder: “30% van de klanten bestelt al online via de website, zelfs de oudere generatie”, lacht Marcel. “Vier jaar geleden zijn we begonnen met online bestellingen. Nog steeds bestellen elke maand nog meer klanten online. Vooral trouwe klanten schakelen over.

Ook interesse om meer te verkopen zoals Marcel?

KBC zet Ferro Frituur en one2three in de kijker

KBC heeft in z’n campagne om meer lokale handelaren in the picture te zetten omtrent innovatieve bedrijfsprocessen, ook gekozen voor Ferro Frituur en de one2three applicatie. Meer info over de campagne van KBC.

Marcel Jordens van Frituur Ferro uit Lovenjoel wou de wachtrijen aan de frituur aanpakken en vond de oplossing bij one2three.

Zijn klanten bestellen online en krijgen een SMS 8 minuten voor hun bestelling klaar zal zijn.

Ondertussen lopen de online bestellingen vlot binnen. Op piekmomenten zoals vrijdagavond,  sms’t Ferro wel een 100-tal klanten!

Ook interesse om meer te verkopen zoals Marcel?

Scroll to Top