{"id":2155,"date":"2021-03-31T10:44:34","date_gmt":"2021-03-31T08:44:34","guid":{"rendered":"https:\/\/stage-nl.one2three.be\/?p=2155"},"modified":"2022-09-26T17:23:59","modified_gmt":"2022-09-26T15:23:59","slug":"5-tips-om-online-communicatie-in-de-horeca-te-verbeteren","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/nl.one2three.be\/nieuws\/5-tips-om-online-communicatie-in-de-horeca-te-verbeteren\/","title":{"rendered":"Online communicatie in de horeca: 5 tips om te verbeteren"},"content":{"rendered":"\n
De online vraag in de voedingssector nam in 2020 gevoelig toe. Door de corona-pandemie maakten veel mensen kennis met het bestellen van eten via een bestelplatform. 8 miljoen Belgen shopten online in 2020 en ze spendeerden 1\/3e<\/sup> meer dan in 2019 (cijfers Becommerce<\/a>).<\/p>\n\n\n\n