<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
Het is gebeurd. one2three – een bestelapp en ge\u00efntegreerd horecaplatform in \u00e9\u00e9n – en partner Growzer hebben op de recente editie van Horeca Expo in Gent, een Innovation Award in de wacht gesleept. Een mooie erkenning voor beide partners en een bewijs dat vooruitstrevende technologie, op maat van de horeca-uitbater en zijn noden, aan een opmars bezig is. <\/p>\n\n\n\n
Op 20 november werden beide partijen tijdens de openingsreceptie van Horeca Expo gelauwerd. In de categorie \u2018technologie\u2019 liet de combinatie van one2three en Growzer, andere deelnemers achter zich. Een professionele vakjury wist het ge\u00efntegreerde platform duidelijk te smaken.<\/p>\n\n\n\n
Een totaaloplossing voor de horeca-ondernemer<\/h2>\n\n\n\n
\u201cWe willen niet enkel bestellen zo makkelijk mogelijk maken, we willen horeca-ondernemers ook compleet ontzorgen\u201d, geeft Peter Ryckaert, CCO van one2three aan. \u201cDoor de beide platformen met elkaar te integreren, bieden we een totaaloplossing. Van het bestellen met een QR-code tot betalen, makkelijk online menu\u2019s aanpassen, bestelzuilen en -kiosken aansluiten tot het online bestellen bij leveranciers, de foodcost berekenen en heel wat waardevolle data krijgen: onze oplossing kan het en meer.\u201d<\/p>\n\n\n\n
Een effici\u00ebntieslag<\/h2>\n\n\n\n
Door gebruik te maken van de beschikbare tools, zetten ondernemers niet enkel digitaal een stap vooruit, ze plukken er ook al snel de vruchten van. \u201cUit de praktijk blijkt dat een meerverkoop tot 20% mogelijk is, de kosten beter beheersbaar zijn, er heel wat tijd gewonnen wordt en de processen een stuk gestroomlijnder verlopen. Klanten worden sneller geholpen, met minder moeite terwijl ook betalen een fluitje van een cent is\u201d, geeft Ryckaert mee. <\/p>\n\n\n\n
De naadloze integratie met Growzer, een horeca management platform, wist de jury duidelijk te overtuigen. \u201cEn of we daar blij mee zijn\u201d, geeft Frank De Meulder, managing director van Growzer aan. \u201cBeide toepassingen werken naadloos samen en zijn volledig ge\u00efntegreerd. Een unicum in de sector. Klanten kunnen zo modulair bepalen wat ze nodig hebben en de talrijke integraties met een waaier aan kassasystemen, HR-partners, loyaltyprogramma\u2019s en meer, zorgen voor een grote effici\u00ebntiewinst\u201d, besluit De Meulder.<\/p>\n\n\n\n