{"id":6331,"date":"2022-12-13T13:00:24","date_gmt":"2022-12-13T12:00:24","guid":{"rendered":"https:\/\/stage-nl.one2three.be\/?post_type=resource&p=6331"},"modified":"2022-12-15T08:28:17","modified_gmt":"2022-12-15T07:28:17","slug":"inspelen-op-delivery","status":"publish","type":"resource","link":"https:\/\/nl.one2three.be\/inspiratie\/inspelen-op-delivery\/","title":{"rendered":"Delivery boomt en daar speel je maar beter op in!"},"content":{"rendered":"
Delivery, de bestelplatformen en bijvoorbeeld dark kitchens kregen met corona een enorme duw in de rug. Delivery heeft heel wat potentieel, is een blijver en kan voor aardig wat meer omzet zorgen voor je zaak. Tenminste: als je het goed aanpakt.<\/strong><\/p>\n\n\n\n In 2021 kende de deliverymarkt voor maaltijdbezorging een groei met maar liefst 43,6% ten opzichte van 2020, bleek uit cijfers van het FoodService Instituut Nederland (FSI). Akkoord, dit jaar werd de groei wat afgevlakt, maar dan nog. De snelste stijgers mogen dan de supermarkten zijn, de horeca blijft niet achter. In totaal maakt delivery nu meer uit dan 10% van de totale foodbranche en deze cijfers zijn enkel maar stijgende. De voorspellingen zijn alvast dat tegen 2025 zowat 15% van de foodmarkt uit delivery bestaat. In de Verenigde Staten is de markt van maaltijdbezorgingen nu al 20 miljard euro waard. <\/p>\n\n\n\n Als je dan ook nog weet dat vooral jongere consumenten delivery bestellen en dat de waarde van de gemiddelde bestelling groeit, dan zijn er heel wat redenen om als ondernemer op deze markt in te spelen. In ons ander artikel over afhaa<\/a>l hebben we heel wat tips & tricks om dat alvast goed aan te pakken op een rijtje gezet, en an sich sluit delivery daar naadloos bij aan.<\/p>\n\n<\/div><\/div>\n\nHet volume van je afhaal verhogen?<\/h2>\n\n\n