Jouw frituur - snackbar online,
op maat en gemakkelijk

Kijk hoe Het Frit-uurtje uit Sint-Job klanten beter bedient

Weg met wachtrijen

Klanten schuiven niet graag aan, maar krijgen graag hun frietjes op tijd. Zoals afgesproken bij de bestelling.

Makkelijk voor je klant

Klanten bestellen op hun gemak, via jouw website, app en via QR-code of kiosk in jouw frituur.

Meer verkopen tijdens piek

Etenstijd! Daar is de piek. Spreid de werkdruk en vermijd wachtrijen, zonder personeel bij te zetten.

Minder telefoneren en afrekenen

Geen rinkelende telefoon en minder handelingen aan de kassa. Ongestoord bak je meer frietjes en snacks.

Een grote met mayonaise maar zonder zout?

De juiste keuzes op het juiste moment

Binnen de mogelijkheden die jij toelaat

Laat je klanten per product hun wensen doorgeven:

Varianten: gebakken of koud, met look of zonder, saus erop of apart, rond of lang broodje, met of zonder zout…

Opties: de juiste saus, ingrediënten weglaten of toevoegen, …

Allergenen: voeg informatie toe zodat klanten niet worden verrast

De prijs van de frieten en snacks passen zich automatisch aan

De checklist spéciale voor de online frituur

Laat je klanten smullen van de voordelen en verkoop meer

De juiste keuzes op het juiste moment

Binnen de mogelijkheden die jij toelaat

Laat je klanten per product hun wensen doorgeven:

Varianten: gebakken of koud, met look of zonder, saus erop of apart, rond of lang broodje, met of zonder zout…

Opties: de juiste saus, ingrediënten weglaten of toevoegen, …

Allergenen: voeg informatie toe zodat klanten niet worden verrast

De prijs van de frieten en snacks passen zich automatisch aan

De checklist spéciale voor de online frituur

Laat je klanten smullen van de voordelen en verkoop meer

Slim promoten

Wees niet als een fastfoodketen, maar denk wel zoals hen.

Gebruik promoties

Maak elke bestelling groter: bvb. bundel producten tot een menu

Maak het voor jezelf gemakkelijker of goedkoper: bvb. een opstartpromotie met gratis sausje voor elke online betaling

Doe minder trouwe klanten vaker komen: bvb. met een persoonlijke promotie die max. 1 week geldig is

Beloon trouwe klanten, bvb. door hen een nieuwe snack gratis te laten proeven.

Pas je capaciteit live aan

Met 1 klik, dankzij de one2three drukte-indicator

Stel je weekschema in. Je vertrekt vanuit je openingsuren.

Stel je standaard capaciteit in: bereidingstijd, nodige wachttijd om af te halen, aantal bestellingen per uur/minuut

Pas live aan. Komt er een grote bestelling binnen of heb je ineens veel volk in je zaak? Dan kan je met 1 klik bijsturen.

Pas je capaciteit live aan

Wat onze klanten zeggen

Filter hier op type zaak:

  • Patrick

    Patrick

    Frituur Bonaparte, Houthalen-Helchteren

    Aan kassawerk bespaar ik met one2three zo'n 3 uur per dag.

    23 mei 2024

  • Hamza Yakici

    Hamza Yakici

    Zaakvoerder Kebab's Tournai

    De oplossingen van one2three zorgen ervoor dat we vlot en professioneel kunnen werken. Bovendien kunnen klanten online bestellen en snel afhalen. Met onze eigen app maken we het verschil en in de zaak brengen de schermen een grote toegevoegde waarde.

    14 maart 2024

  • Hannes Catanzaro

    Hannes Catanzaro

    Zaakvoerder, Frites Unique

    Via het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken. Daarnaast zorgen 3 bestelzuilen ervoor dat klanten snel hun bestelling kunnen plaatsen en onmiddellijk betalen via de betaalterminal. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. one2three reikt je een complete en toekomstgerichte oplossing aan. Een totaalpartner die je business begrijpt en optimaal ondersteunt.

    Hannes Catanzaro Ontdek meer

    19 oktober 2023

  • Sam Zahedi

    Sam Zahedi

    Uitbater De Frietschap

    Dankzij online bestellen en betalen, besparen we tijd. Tijd die we kunnen investeren in het bakken van de beste frietjes in Gent en een babbeltje te slaan met onze klanten.

    Sam Zahedi

    12 augustus 2022

  • Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    Zaakvoerders Friethuis The Sixties

    Wat het systeem van one2three bijzonder maakt is dat je als friturist zelf kunt bepalen hoeveel klanten binnen een bepaald tijdslot een bestelling kunnen plaatsen. Op de latere uren bijvoorbeeld wat minder, of als het heel druk dreigt te worden, kan je met één druk op de knop aanpassingen doen.

    Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    08 september 2021

  • Daan Van de Voorde

    Daan Van de Voorde

    Zaakvoerder Frituur Daan

    Wil je het menu aanpassen, producten toevoegen of verwijderen? Een aanpassing is erg gemakkelijk door te voeren met het handige klavier. Daarnaast vind ik de bonnetjes nu ook erg duidelijk, zowel voor de klant als onszelf.

    Daan Van de Voorde

    17 maart 2021

  • Michel Leblanc

    Michel Leblanc

    CEO Fritapapa

    Dankzij one2three hebben we een nieuwe kijk op ons vak. We hebben tijdens tijdens de COVID-lockdown een nieuwe boost gekregen om deze moeilijke periode te doorstaan.

    Michel Leblanc

    10 januari 2021

Filter hier op type zaak:

  • Patrick

    Patrick

    Frituur Bonaparte, Houthalen-Helchteren

    Aan kassawerk bespaar ik met one2three zo'n 3 uur per dag.

    23 mei 2024

  • Hamza Yakici

    Hamza Yakici

    Zaakvoerder Kebab's Tournai

    De oplossingen van one2three zorgen ervoor dat we vlot en professioneel kunnen werken. Bovendien kunnen klanten online bestellen en snel afhalen. Met onze eigen app maken we het verschil en in de zaak brengen de schermen een grote toegevoegde waarde.

    14 maart 2024

  • Hannes Catanzaro

    Hannes Catanzaro

    Zaakvoerder, Frites Unique

    Via het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken. Daarnaast zorgen 3 bestelzuilen ervoor dat klanten snel hun bestelling kunnen plaatsen en onmiddellijk betalen via de betaalterminal. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. one2three reikt je een complete en toekomstgerichte oplossing aan. Een totaalpartner die je business begrijpt en optimaal ondersteunt.

    Hannes Catanzaro Ontdek meer

    19 oktober 2023

  • Sam Zahedi

    Sam Zahedi

    Uitbater De Frietschap

    Dankzij online bestellen en betalen, besparen we tijd. Tijd die we kunnen investeren in het bakken van de beste frietjes in Gent en een babbeltje te slaan met onze klanten.

    Sam Zahedi

    12 augustus 2022

  • Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    Zaakvoerders Friethuis The Sixties

    Wat het systeem van one2three bijzonder maakt is dat je als friturist zelf kunt bepalen hoeveel klanten binnen een bepaald tijdslot een bestelling kunnen plaatsen. Op de latere uren bijvoorbeeld wat minder, of als het heel druk dreigt te worden, kan je met één druk op de knop aanpassingen doen.

    Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    08 september 2021

  • Daan Van de Voorde

    Daan Van de Voorde

    Zaakvoerder Frituur Daan

    Wil je het menu aanpassen, producten toevoegen of verwijderen? Een aanpassing is erg gemakkelijk door te voeren met het handige klavier. Daarnaast vind ik de bonnetjes nu ook erg duidelijk, zowel voor de klant als onszelf.

    Daan Van de Voorde

    17 maart 2021

  • Michel Leblanc

    Michel Leblanc

    CEO Fritapapa

    Dankzij one2three hebben we een nieuwe kijk op ons vak. We hebben tijdens tijdens de COVID-lockdown een nieuwe boost gekregen om deze moeilijke periode te doorstaan.

    Michel Leblanc

    10 januari 2021

Filter hier op type zaak:

  • Patrick

    Patrick

    Frituur Bonaparte, Houthalen-Helchteren

    Aan kassawerk bespaar ik met one2three zo'n 3 uur per dag.

    23 mei 2024

  • Hamza Yakici

    Hamza Yakici

    Zaakvoerder Kebab's Tournai

    De oplossingen van one2three zorgen ervoor dat we vlot en professioneel kunnen werken. Bovendien kunnen klanten online bestellen en snel afhalen. Met onze eigen app maken we het verschil en in de zaak brengen de schermen een grote toegevoegde waarde.

    14 maart 2024

  • Hannes Catanzaro

    Hannes Catanzaro

    Zaakvoerder, Frites Unique

    Via het uitgebreide online bestelplatform van one2three kunnen klanten vooraf bestellen en hun bestelling op het gewenste tijdstip komen oppikken. Daarnaast zorgen 3 bestelzuilen ervoor dat klanten snel hun bestelling kunnen plaatsen en onmiddellijk betalen via de betaalterminal. Het kloppende hart van onze zaak wordt dan weer gevormd door het one2three kassasysteem, waar alle bestellingen (via de zuilen, de counter of online) gecentraliseerd en verwerkt worden. one2three reikt je een complete en toekomstgerichte oplossing aan. Een totaalpartner die je business begrijpt en optimaal ondersteunt.

    Hannes Catanzaro Ontdek meer

    19 oktober 2023

  • Sam Zahedi

    Sam Zahedi

    Uitbater De Frietschap

    Dankzij online bestellen en betalen, besparen we tijd. Tijd die we kunnen investeren in het bakken van de beste frietjes in Gent en een babbeltje te slaan met onze klanten.

    Sam Zahedi

    12 augustus 2022

  • Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    Zaakvoerders Friethuis The Sixties

    Wat het systeem van one2three bijzonder maakt is dat je als friturist zelf kunt bepalen hoeveel klanten binnen een bepaald tijdslot een bestelling kunnen plaatsen. Op de latere uren bijvoorbeeld wat minder, of als het heel druk dreigt te worden, kan je met één druk op de knop aanpassingen doen.

    Annemieke Van Wynsberge en Nico Duhamel

    08 september 2021

  • Daan Van de Voorde

    Daan Van de Voorde

    Zaakvoerder Frituur Daan

    Wil je het menu aanpassen, producten toevoegen of verwijderen? Een aanpassing is erg gemakkelijk door te voeren met het handige klavier. Daarnaast vind ik de bonnetjes nu ook erg duidelijk, zowel voor de klant als onszelf.

    Daan Van de Voorde

    17 maart 2021

  • Michel Leblanc

    Michel Leblanc

    CEO Fritapapa

    Dankzij one2three hebben we een nieuwe kijk op ons vak. We hebben tijdens tijdens de COVID-lockdown een nieuwe boost gekregen om deze moeilijke periode te doorstaan.

    Michel Leblanc

    10 januari 2021

Ruime betaalmogelijkheden

Payment logos

Alle denkbare betaalmiddelen

Bancontact, Payconiq, iDeal, Apple Pay, Monizze maaltijdcheques, Visa, Mastercard, PayPal, ter plaatse betalen, kassa-integratie, we kunnen het allemaal.

Rekening op het zakje of het pakje: gedaan met gedoe met rekeningetjes.
Met onze handige stickerprinter plak je de rekening gewoon op het broodzakje. Handig voor groepsbestellingen

De Frietschap in Gent koos voor een online bestelplatform en kiosk waar technologie van one2three en Mollie achter schuilt.

“Door onze omnichannel-aanpak kunnen klanten bestellen op de manier die voor hen het makkelijkst is.

Dat is fijn voor hen en voor ons, want die bestelling komt automatisch bij ons binnen.

De tijd die we uitsparen kunnen we steken in de beste frieten van Gent bakken en een babbeltje slaan met onze klanten.”

Sam Zahedi, uitbater De Frietschap

Benieuwd naar het volledige verhaal van De Frietschap?

25 gouden tips voor online succes

Krijg nu de gratis checklist spéciale voor de online frituur.

Zelf de kracht van one2three ervaren?

Betaal enkel voor de diensten die je echt gebruikt

Zonder verrassingen