one2three + Growzer =
slimmer horeca management
Kijk hoe Bossuwé uit Kortrijk slimmer werkt dankzij one2three en Growzer
Behoud controle
Bij elke bestelling past je stock zich automatisch aan. Is er een gerecht op, dan verdwijnt het van het menu.
Win tijd
Verminder manueel werk dankzij automatische koppeling van menu en voorraad.
Krijg meer inzicht
Weet waar je geld verdient en verliest. Optimaliseer met de juiste inzichten.
Bespaar geld
Vul niet nodeloos je stock aan, werk verlieslatende gerechten weg en spaar personeelskost uit.
Horeca management met real-time overzicht
Als horeca-ondernemer zoek je altijd hoe het beter kan: betere gerechten, betere service, betere sturing, betere organisatie enz. Een zaak succesvol uitbouwen, vergt meer inspanningen dan ooit.
Daarom heb je vandaag professioneel horeca management nodig, met een real-time overzicht van A tot Z: van klantenbestelling tot bij je leveranciers, en alles er tussenin. Met professionele software krijg je heel wat zaken op een dienblaadje aangereikt.
One2three en Growzer werken samen en nemen voor jou heel wat rompslomp weg. Dankzij onze integratie krijgen horeca-ondernemers als jij flink wat voordelen. Zo kan jij slimmer werken.
Jouw voordelen
Slim horecamanagement geeft jou:
Al je klantenbestellingen, online of in je zaak, in 1 handig overzicht.
Automatische menu-aanpassing op basis van voorraad, in real-time.
Geldbesparing dankzij minder manueel werk en minder kapitaal in je stock.
Betere beslissingen op basis van cijfers en data.
Al je leveranciers en aankopen in een handig overzicht.
Jouw digitale horecaketen
Werk dus slimmer en wees meer gerust: koppel het one2three online bestelplatform aan Growzer (en eventueel ook aan jouw kassasysteem).
Zo krijg jij in real-time controle over je zaak en kan je snel reageren op problemen en opportuniteiten.
Jouw klanten
Jouw zaak
Jouw
leveranciers
Jouw klanten
Jouw zaak
Jouw
leveranciers
Jouw klanten
Jouw zaak
Jouw
leveranciers
Online bestellen via
Een bestelsite
Jouw eigen app
Een QR-code op tafel
Een kiosk in je zaal
1 overzicht
Centraal overzicht aankopen
Al je leveranciers samen
Bestellingen sturen en opvolgen
Automatische bestelvoorstellen
Leverbonnen checken
Real-time integratie met voorraad
Menu past zich automatisch aan als een gerecht of ingrediënt is uitverkocht:
- Dagsoep uitverkocht? Dan verdwijnt het van de kaart.
- Parmezaanse kaas op? Enkel gruyère verschijnt nog als keuze bij pasta.
Online bestellen via
Een bestelsite
Jouw eigen app
Een QR-code op tafel
Een kiosk in je zaal
1 overzicht
Centraal overzicht aankopen
Al je leveranciers samen
Bestellingen sturen en opvolgen
Automatische bestelvoorstellen
Leverbonnen checken
Real-time integratie met voorraad
Menu past zich automatisch aan als een gerecht of ingrediënt is uitverkocht:
- Dagsoep uitverkocht? Dan verdwijnt het van de kaart.
- Parmezaanse kaas op? Enkel gruyère verschijnt nog als keuze bij pasta.
Tijd besparen
Slim menu
Inzicht in kost, verkoop en winstmarges van je gerechten
Voorraad past zich aan bij verkoop
Handige inventaris
Dynamische rapporten: wat was mijn stock op 2 januari, bijvoorbeeld?
Snellere stocktelling
Inzicht in assortiment, per product en per categorie
Ontdek pijnpunten en grijp in
Bekijk rapporten in real-time, of per dag, per week, per maand, per categorie, gerecht, ...
Controleer je facturen extra
Bespaar waar nodig
Maak meer winst waar kan
Ga ook aan de slag met slimmer horeca management
Ontdek ook onze andere oplossingen