Online communicatie in de horeca: 5 tips om te verbeteren

31 maart 2021
shutterstock_1742654276 (16-9)

De online vraag in de voedingssector nam in 2020 gevoelig toe. Door de corona-pandemie maakten veel mensen kennis met het bestellen van eten via een bestelplatform. 8 miljoen Belgen shopten online in 2020 en ze spendeerden 1/3e meer dan in 2019 (cijfers Becommerce).

Belgen zijn wereldkampioen zoekopdrachten afhaalmaaltijden met 1 zoekopdracht per 10 inwoners

De cijfers van Google over de zoekopdrachten i.v.m. afhaalmaaltijden leert dat Belgen wereldkampioen zijn met 1 zoekopdracht per 10 inwoners.

Klanten leren zo nieuwe gewoontes. Alles wat het hen gemakkelijker maakt, zullen ze blijven doen. Dat ziet Becommerce tijdens de versoepelingen en dat verwachten we ook na de pandemie.

Daarom moet je jouw online kanalen meer uitspelen. We hebben alvast 5 tips om jouw online communicatie te verbeteren!

Benieuwd hoe je jouw online kanalen beter kan uitspelen?