Ontdek onze nieuwigheden op het BS Event te Wieze – 26 en 27 februari

Sneller je bestelling bij Bakkerij SAS

24 januari 2024
Sneller je bestelling bij Bakkerij SAS

Bakkerij SAS in Vosselaar is een lokaal begrip. Al generaties lang voorziet deze warme en koude bakker inwoners uit de streek van heerlijk brood en patisserie. Sinds augustus 2023 runt Sanne Van de Waeter de koude bakkerij en reken maar dat ze enthousiast is over het online bestelplatform van one2three.

Nadat Sanne heel wat jaren als hulp in de bakkerij had gewerkt, besloot ze in augustus vorig jaar de zaak ook effectief over te nemen. Een beslissing die ze zich nog geen moment heeft beklaagd. “De warme bakkerij vind je op de Antwerpsesteenweg, terwijl het hier bij Bakkerij SAS Heilanders om een koude bakkerij gaat. Toen ik de zaak overnam had mijn voorgangster net het hele online bestelplatform met de mensen van One2three op punt gezet. Eerder werd er met een ander systeem gewerkt, maar dat functioneerde niet vlot. Op aanraden van een leverancier werd er naar het online bestelplatform van one2three overgestapt. Een beslissing waar ikzelf en de klanten nu de vruchten van plukken.

Minder lang of helemaal niet aanschuiven op zondag

De producten werden met foto’s en prijzen online ingegeven en veel werk kwam er niet aan te pas. “Online bestellen begint echt wel door te breken, zelfs bij ons als lokale bakkerij. Zeker op zondag wordt er veelvuldig gebruikgemaakt van het one2three-platform. Niet onlogisch, want wie online bestelt hoeft niet in de bakkerij aan te schuiven, maar kan de bestelling meteen in het afhaalpunt dat we voorzien hebben oppikken. Dat zowel wij als de klant er heel wat tijd mee winnen, is duidelijk. We krijgen de bestellingen netjes en overzichtelijk binnen, waardoor we ze op voorhand kunnen klaarzetten. De klanten moeten minder lang wachten, wat voor iedereen fijn is”, geeft Sanne mee.

Sanne Van de Waeter

Zeker op zondag wordt er veelvuldig gebruikgemaakt van het online bestelplatform. Logisch, wie online bestelt hoeft niet in de wachtrij.

Sanne Van de Waeter

Makkelijk communiceren met de klanten

Het systeem werkt vlot en kleine aanpassingen kunnen makkelijk zelf doorgevoerd worden. “Om een prijs aan te passen of een product toe te voegen heb ik helemaal geen ondersteuning nodig. Het systeem wijst eigenlijk zichzelf uit. Is er een vakantie of zijn er sluitingsdagen, dan kan dit ook makkelijk meegegeven worden. Zo kunnen klanten in het bestelplatform dit meteen zien en er rekening mee houden. Een soepele communicatie is mogelijk”, besluit Sanne.

Zelf de voordelen van het online bestelplatform voor bakkers ontdekken?

Wil je zelf de meerwaarde ontdekken van one2three, een vrijblijvende demo van het online bestelplatform of heb je misschien interesse in een kassasysteem, bestelzuilen, digitale signage of een andere oplossing? Neem contact op. Wij hebben een oplossing op maat voor elke bakker en als lid van Bakkers Vlaanderen geniet je van een mooie korting.

Een vrijblijvende demo van ons online bestelplatform?

Interesse in een kassasysteem, bestelzuilen, digital signage of een andere oplossing?