Online bestellen voor de horeca: 9 redenen waarom jouw zaak dat nodig heeft

15 december 2018
Online bestellen

1. Je klanten moeten niet meer aanschuiven

Je klanten geven online hun bestelling door via je online bestelplatform en krijgen een bericht wanneer hun bestelling bijna klaar is. De bestelling ligt al klaar wanneer ze jouw zaak binnenstappen. Klanten die weinig tijd hebben of niet graag staan aanschuiven, bespaar je heel wat tijd met online bestellen. Op drukke momenten worden je klanten misschien afgeschrikt door een lange rij in je zaak. Met een online bestelplatform verkort je de rij in jouw horecazaak.

2. De bestellingen zijn gemiddeld groter

Online bestellingen zijn gemiddeld groter dan wanneer een klant komt bestellen in je zaak. Je klanten kunnen thuis op hun gemak hun bestelling invoeren in onze app of via de website. Ze bestellen vaak meer omdat ze eens wat nieuws willen uitproberen. Ze hebben alle tijd om hun bestelling samen te stellen en voelen geen druk om snel te beslissen.

3. Het is voor alle generaties

Zowel jong als oud kan gemakkelijk online bestellen met one2three. Ons systeem is heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Bovendien is het onze ambitie om het platform continu te verbeteren en aan te passen op basis van de feedback van de aangesloten zaken.  

4. Er komen nieuwe klanten bij

Met een online bestelplatform kan je je onderscheiden van de concurrentie. Het is een extra service die je aanbiedt aan je klanten en het toont dat je mee bent met de digitale revolutie. Klanten zoeken meer en meer informatie online over wat ze willen eten of waar ze willen eten. Met een online bestelplatform toon je dat je er wil zijn voor elk soort klant.

5. Er gebeuren minder fouten

Als een klant besteld bij jouw zaak sluipt er al gouw eens een foutje in de bestelling. Het gaat vaak om een misverstand waarbij je de klant niet goed hebt verstaan. Bij een online bestelling heeft je klant rustig de tijd om te bestellen en zal die minder fouten maken. Bovendien krijgt je klant alvorens te betalen een duidelijk overzicht van zijn bestelling. Er kunnen ook geen fouten meer gebeuren bij het betalen of met het wisselgeld.

6. Je kan het platform aanpassen aan de noden van je klant

Met het bestelplatform van one2three hebt jij de controle over jouw bestelplatform. Je kan zelf last-minute aanpassingen doen van je prijzen of producten. Je bepaalt als zaak ook de stijl van je online bestelplatform met je logo, foto’s, kleuren enzovoort.

7. Je kan meer bestellingen verwerken

Voor de klanten die online bestellen hoef je geen bestelling meer op te nemen en bespaar je dus heel wat tijd. Je klanten betalen via het platform dus ook daar win je tijd. Kostbare tijd die je kan besteden aan extra bestellingen of een praatje met je klant.

8. Continue service en ondersteuning

Werkt je bestelplatform niet naar behoren of heb je extra uitleg nodig bij het aanvullen van je productinformatie? Het team van one2three staat steeds voor je klaar om je te helpen of om technische problemen aan te pakken.

9. Klanten kunnen ook bestellen in je zaak

Wist je dat je een online bestelplatform ook kan gebruiken binnen de 4 muren van je zaak? Klanten die ter plaatse willen eten kunnen gewoon bestellen vanaf hun tafel. Ze scannen de QRcode van one2three om onze app te openen en voeren gemakkelijk en eenvoudig hun bestelling in. Er hoeft niemand een bestelling te komen opnemen en de klant moet niet wachten in de rij om de bestelling door te geven. Wanneer de bestelling klaar is krijgt je klant een melding op z’n smartphone.

Overtuigd van de voordelen van een online bestelplatform?

Scroll to Top