FeWeb is de federatie voor de internetsector in Vlaanderen, Brussel en Wallonië en waakt o.a. over het bevorderen van de kwaliteit van de digitale diensten die bedrijven aanbieden aan ondernemers.
Goed nieuws voor onze klanten
De digitale projecten met de meeste impact bekroonde Feweb met een Digital Champs & Impact Award. Zo won one2three in de categorie ‘E-commerce Platform van het Jaar’, één van de 6 hoofdcategorieën. Community Manager Lara Geysen en Customer Success Manager Vincent Deckers namen de award voor one2three in ontvangst.
One2three heeft de verdienste om horeca uitbaters en hun personeel maximaal te ontzorgen door een multi-access platform aan te bieden en door elke stap in het proces, bestellen, bedienen, afrekenen, tot en met voorraadbeheer/supply volledig te integreren. En dat aan een toegankelijk budget.
Roland Gerets, jurylid & Digital B2B expert
Platform gestaag uitbouwen en dienst-na-verkoop
“Dat het horeca-platform van one2three verkozen werd tot e-commerce platform van het jaar, vinden wij vooral goed nieuws voor onze klanten”, zegt Geert Janssen, CEO van one2three. “Het sterkt ons om in dezelfde richting te blijven verder werken: gestaag bouwen aan een platform met vele mogelijkheden ter ondersteuning van de eigen manier van werken van elke horeca-ondernemer. De volledigheid van ons platform vormt absoluut een grote troef voor de horeca-ondernemer.”
Met one2three zetten we sterk in op dienst-na-verkoop en het volledig ontzorgen van de horeca-uitbaters. Dat doen we met verschillende bedrijfsmodellen & prijsformules, zodat elke horeca-ondernemer zijn gading kan vinden.
Lara Geysen, Community Manager en Vincent Deckers, Customer Success Manager
Over de Digital Champs van Feweb
E-commerce Platform van het Jaar is een categorie bij de Digital Champs Awards van Feweb.
Bij de evaluatie heeft de Feweb jury aandacht voor de volgende punten:
- Digitaliseren klinkt erg complex, duur en intensief, maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. Elk bedrijf kan in kleine stappen digitaal succes boeken.
- E-commerce is een extra kanaal is dat ondersteunend werkt voor de verkoop in de zaak en omgekeerd.
- De eindklant kan maar online bediend worden als de schakels ervoor eveneens digitaal mee zijn.
- Een digitale strategie vertaalt zich in technische platformen, content met toegevoegde waarde en communicatie aangepast aan de juiste doelgroep.
- Tijdrovende administratie die nodig is om een dienst te leveren, kan sneller en efficiënter door het proces te herdenken en te automatiseren.
- Daarbovenop leidt de verzamelde data tot extra inzichten.